elfte juni - lista ;)

10 FAVORITER
Färg:
gult, rött, blått, vitt :D
Mat: grillat & skräpmat
Band: njae, ingen.
Film: Pirates of the Caribbean 1+2+3
Bok: Räcker det om jag älskar dig?
Sport: hmmm ... basket! :D
Årstid: sommart såklart!
Veckodag: fredagar & lördagar.
Glassmak: choklad & päron
Tid på dygnet: runt 6 på kvällen :p

- 9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör: halv.
Smak: what?
Kläder: haha, värsta sommarkläder! :D kjol & linne ..
Bakgrund: en bokhylla! :D
Nagellack: ljusrosa.
Tid: 21.22
Omgivning: ensam just nu.
Irritationsobjekt: att internet går så segt just nu ;o

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner: hahaha, nej! :p
Brutit mot lagen: stulit saker :p snattat
Blivit arresterad: nixx.
Badat naken: nope!
Varit med på TV: ja, i bakgrunden (a) HAHA!
Kysst någon du inte känner: haha nixx :D elr, räknas kindpuss?

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för: maria är en god lyssnare :$
Du tycker om: det finns mer än 3 jag gillar!
Du inte gillar: ebba von sydow .. die bitch, die! :o

- 2 VAL
Kaffe eller te: te! :D
Vår eller höst: vår tror jag?

- 1 ÖNSKAN: att jag får bra betyg! :D



-------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens...
... klädsel: ett lila/vitt-randigt linne, jeanskjol & svarta leggins :D
... smink: foundation, mascara, kajal & rouge
... frisyr: halvlockigt med diadem
... låt: hm, får la bli bob sinclar - sound of freedom & dino dvornik - nista kontra splita! :D
... vill ha: :$
... saknad: kroatien :/ <3
... roligaste: typ, ingenting! städdag idag :/
... tråkigaste: att jag var tvungen att plantera en massa skitblommor! :o
... kramar: inga faktiskt :/ alla e tråkiga förhelvete :p
... pussar: inga.
... TV-program: extreme home makeover (a) hahaha .....
... köp: lösgodis.
... godis: kexchoklad .. mhhh :D vann stjärnvinst på liseberg igår =)
... lunch: lasagne.
... kvällsmat: nudlar & kyckling.
... träning: haha, typ 1 km till affären? :$
... läsning: tv-tablån :p
... nyttigaste: jordgubbar :p
... "åh nej!": det var en massa "åh nej" för mig idag
... citat: "din mamma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback