elfte juni

förlåt att jag inte skrivit på 100 år .. jag glömde nästan av att jag hade en blogg :$

idag i skolan så städade vi ALLT som man kunde tänka sig ..
vi blev indelade i grupper på kanske 15 pers i varje .. o varje grupp skulle städa olika saker & rum,
jag hamnade i en grupp där man skulle plantera nya blommor .... GAHAHAHHA säger jag bara .. :p vem kmr vattna dom under sommaren? helt onödigt ju.

en sak som jag stör mig på är att alla längtade efter värmen & solen, men nu när den är här så klagar ni?
vafan njut av den, den kommer fan vara borta inom en vecka, jävla svenneväder! :D skönt att man åker till kroatien snart, och är där i 6 veckor =)

på onsdag är det skolavslutning .. ja e orolig över betygen ;o jävligt orolig. men inget IG har jag fått ialf .. :p i hope ;o

nemen, nu ska jag dra mig,
ska förhoppningsvis ut snart, orka sitta inne! :D

/ katarina b'

image18
this is the sound of freedom .... / taget av mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback