tjugonionde juni

ska börja med att säga grattis till maria, som fyller hela 16 år idag :D gratttttissss & trevlig resa imorgon <3

snart är det dags för mig att åka till kroatien, och vara där i 6 veckor :) gött mos .. inte lika mkt veckor som förra året, då var jag där i 10 veckor ;D
"SHEEET" säger ni svenskar, men nej nej .. det är skitlite, eftersom jag har hela min släkt där & bara träffar dom ett par veckor varje sommar :/
så snart blir det bilresa genom tyskland, österrike, slovenien & kroatien :)

idag åkte sanja till kroatien, och imorgon åker en massa .. jag e typ den som åker sist av alla vafan :p men jag kommer hem senare än dom ialf, en dag innan skolan börjar :/ snacka om kasst!

imorgon är det sista helgen i sverige .. vafan, har inte köpt skor än! :o får la gå barfota, jag brukar typ göra det ändå :p och på måndag ska jag börja me packningen lite .. om jag ska vara helt ärligt så började jag redan för 2 veckor sen :$ haha .. lagt alla sommarkläder i en låda & allt annat jag ska ha med mig, så det är bara att stoppa dom i en BIG resväska, sen är jag klar :D

sen ska jag vara lite med lisa .. haha vi e helt galna i att spela kort (a) .. haha älskar skitgubbe, utklassar allt o alla (a)

igår hade jag slappdag, .. gick inte ut nån gång alls, haha ! :D bara tv, data & tidningar som gällde för mig.

.. och jag glömmer aldrig justin timberlake !! :D satt o kolla på alpha dog igår igen :$ HAHAHA ja e helt besatt av honom sen han såg in i mina ögon (a) gah! .. :/ svårt att tro, jag som aldrig har någon tur alls!

nemen nu ska jag dra mig, här kommer en bild när jag stod utanför hotellet & justins buss höll på att köra på mig & kahryn .. hhahaha run us over :D

image20 (och ja, han sitter därinne i bussen! :D)

/ katarina b'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback