trettonde juni

tjjeeennnaa ! :D

oh my god ..
sommarlov
sommarlov
sommarlov ;o
kan inte fatta det ! känns inte som sommarlov, :/ inte det rätta vädret, inte den rätta stämningen ... allt e fel!
.. men ändå så är det underbart ;p

dagen började med att jag vaknade strax innan 8 ..
sen gjorde jag mig ordning & gick t skolan, (=
sen var vi i klassrummet lite, lärarna babblade på som vanligt o alla tröttnade :p
sen gick vi t sporthallen, där man skulle lyssna på rektorn o kolla på niorna som dansade vals & lite annat,
sen gick vi tbax till klassrummet, och där fick vi våra betyg! :d ohshet, inte nöjd med dom ;p men det var bättre än förra året, o jag blev jäkligt förvånad över vissa betyg :s men men , blir väl antagligen lättare i nian att få mvg.

imorgon ska jag bara slappa! :D .. om inte ngn vill hitta på ngt ? (=
23 juni äre tjejmiddag, men jag har inte sagt de t alla ännu ;$ tänkte göra det imorgon, eller ikväll =D
24 juni är det min födelsedag, fyller 15 (= oj oj oj
25 juni JUSTIIINNNNNN !! :D
4 juli, KROATIEN!!! :D do i need to say more? :p

aja, ni får ha d så bra på sommarlovet! :D
/ katarina b'                 

                                                       image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback