artonde maj

höhö .. i förrigår gjorde jag ngt som jag e jävligt stolt över faktiskt :D
jag tog bort min lunar & playa .. liksom, vad fan ska jag med det till? bara en massa töntar som spanar på en, no life säger jag....

så, ni får nöja er med min blogg & bilddagbok ;)
http://kattaah.bilddagboken.se heter jag där, kommentera ! :D

idag har jag varit i kungsbacka, muhhuu letade skor, hittade nada :p
men jag hittade dock en massa sommarkläder ;) ska köpa dom imon, drar med mig morsan t stan :D HAHA .. lösningen på allt vettö ;)
ikväll ska jag bara slappa, martina & anamarija åker t london imorgon bitti .. utan mig, like usual ;o

imorgon, jebåte jag vill t liseberg, men alla e upptagna elr så har dom inga pengar ;o hahha .. jag måste utnyttja mitt guldpass lite mer ! :D säg till om du vill följa med liksååm :p

nu är det 26 dagar kvar till sommarlov .. ( alla dagar inräknade ) fan vad gott ;) och 4:e juli åker jag till kroatien i 7 veckor ..fan vad lite :p var där i 10 veckor förra året :D me likkeeee !

den 23:e juni ska jag ha en fest. STOOOR fest, ska hyra lokal o allt :D så de blir av nu :) kmr bjuda ca 20 st, de räcker föfan, kmr bli bråk :p jag har sån "tur", blir alltid bråk på mina fester, HAHAHA !

nemen nu ska jag dra mig, ska ut snart maybe

/ katarina b'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback