tjugofemte maj

heysan :D
idag äre fredag (om ni inte visste, likzzz) ..
oså vare exakt ett årsen jag konfirmerade mig :) shäät, tiden flyger iväg ;o
plans:

13 juni - skolavsluuutniiiiiiiiiiiing :D :D :D
23 juni - min fäässstt .. ( obs, har inte bjudit ngn ännu, jag väntar te 10 juni me o säga de t alla ) :p
24 juni - oj oj oj, kate är 15 år (a)
25 juni - älskade justin med älskade karin :D vi ska shakea scandinavim baby :))))
4 juli - KROOAATIIEEEN !   ( TBX EFTER 7 VECKOR !! )

<3

imorgon ska jag plugga sönder mig, usch .. 2 prov på måndag, hemskunskap & NO ;o killing me soflty

igår gick jag o såg på pirates 3 på bio .. OMG :D jag var tvungen fiifan jag älskar johnny depp <3 MY LOVE :D
fan ta vanessa paradis :p

nemen nu ska jag dra mig <3



image17 ENJOY :D

/ katarina b'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback