this is why i'm hot ;)

tjohej,
självklart uppdaterar jag min blogg efter två veckor :d
dt har typ blviit en tradition för mig, att blogga varannan vecka, HAHAH :D

ialf, lovet gick förbi skitsnabbt :s minns fan inte vad jag gjorde, förutom att vara med vänner?
idag är dt fredag, finalllllyyyy :D ska ut med täz & hennes lover strax, och sen ska jag kolla på film & myyyyyysa!
nästa vecka är dt sista veckan innan praon på vovlo ;) har två prov den veckan, tyska&so, musiken blev framflyttad t vecka 50, THANKGOOOD! fattar ingenting med noter o pauser o shit :s jävla cplärare har vi också ..

haha, min sista lektion var kroatiska med becca .. vi skrattade & pratade så mkt att vi nästan blev utslängda, första gången läraren blev arg på mig, woho :D HAHAHAHA ! så jävla rolig e hon ;d
hade ett matteprov idag, fifan jag trodde dt skulle gå skitbra, men men.. ett svagt vg blir dt ialf, annars brukar jag alltid vara ett halvt till ett poäng från mvg annars ;o

nemen nu ska jag dra mig, hare guuuuttttt :D:D:D


/ katarina b'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback