;)

hej igen bloggen, efter typ 1 år ;p

idag var jag & tess K och besökte GTG.. omg, det var verkligen b-a-j-s! hahahha, vi blev helt rädda för en kille som hade kjol på sig, HAHAHAH omg ;D
så, nu är jag tillbaka på 0, har ingen aning om vad fan jag ska ta för gymnasie? .. tur att jag har 4 månader kvar på mig innan jag måste välja ;d
idag när jag kom hem hade morsan köpt en ipod shuffle t mig ;o en SKITSNYGG blå också, omg jag doooog. men, jag har redan en ipod nano, hahaha skitsamma, jag kan ha båda! :D

just nu sitter jag & pluggar .... tyyyyyp :D håller på med svenskan, måste läsa en sjukt seg gammaldags bok o sen svara på skitjobbiga frågor :/ fattar typ ingenting ...

ska dra mig nu ialf, ha dt bäääzzt :D
vissa tkr att jag ska färga håret blått ... HAHAHAHAHAHHAHAA


image24    / kattaah ..

Kommentarer
Postat av: Maja

Snygging ;)
Zovi me NU! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback